Werking & dienstverlening

Staan administratie en vakmanschap elkaar soms in de weg? Toch is de harmonie tussen deze twee belangrijk bij het slagen van jouw onderneming. Onder het motto ‘ieders zijn stiel’, zorgen wij voor je administratie zodat jij de volle focus kan leggen op echt vakmanschap!

Opmaken en verwerken van offertes

Aan de hand van jouw notities of die van jouw vertegenwoordigers, maken wij de offertes op. Door onze ervaring in de bouwsector en de kennis van de meeste programma’s, zijn wij na een paar dagen ingewerkt. Dat betekent dat wij in minder dan een week tijd, bij de klant kunnen starten alsof we nooit ergens anders gewerkt hebben. 

Opmaken en verwerken van facturen

Niemand vindt het fijn om zijn factuur pas te ontvangen na lange tijd. Een korte opvolging van jouw facturatie is daarom ook zeer belangrijk. Hierover kan dan vooraf ook al duidelijk gecommuniceerd worden met de klant, zodat hier geen discussies ontstaan.

Door het tijdig buitensturen van jouw factuur, krijg je ook tijdig jouw centjes binnen en kan de trein blijven bollen. Ook opvolging van deze betalingen kunnen wij voor onze rekening nemen. Hierdoor wordt er snel actie ondernomen indien een factuur niet tijdig is betaald.

Sorteren, klasseren en archiveren

Als het sorteren, klasseren en archiveren van documenten de afgelopen maanden/jaren niet werd bijgehouden, kan dit een opdracht zijn waar behoorlijk veel mensen tegenop kijken. Dit houden wij ook vanaf dag 1 dat wij bij jou starten bij.

Leveranciers contacteren

Leveranciers contacteren voor het opvragen van prijzen, vraagt dikwijls veel tijd. Wij nemen dit met alle plezier mee in ons takenpakket, zodat wij jou op tijd en stond enkele voorstellen van hen kunnen voorleggen.

Telefoonpermanentie

Op elke GSM staat een doorschakelfunctie. Hoeveel tijd per dag besteed jij aan het beantwoorden van oproepen? En het is niet alleen het beantwoorden maar je bent ook nog eens jouw focus kwijt op hetgeen wat je aan het doen was. 

Wij kunnen die oproepen voor jou aannemen. Dan krijgen jouw klanten onmiddellijk iemand aan de lijn waardoor vele vragen al kunnen worden beantwoord. Diegene die niet kunnen beantwoord worden, krijg je in een gebundeld overzicht zodat je hen kan terugbellen als het jou past. Wij bezorgen natuurlijk ook een overzicht van de oproepen die we al hebben kunnen behandelen zodat jij ook volledig op de hoogte blijft.

Calculatie

Ons team bezit ook enkele calculators, voor alle berekeningen van meetstaten en offertes. Aan de hand van wat zij van de architect toegestuurd krijgen, kunnen zij aan de slag. Ook als er een meetstaat van de architect bij zit, worden er enkele steekproeven uitgevoerd. Enkele puntjes uit de bestaande meetstaat worden na gemeten, om te zien dat er geen al te grote verschillen zijn. 

Nadat we zeker zijn van de juiste hoeveelheden stellen wij de offerte op en leveren dit in de gewenste versie, digitaal bij u af.

 

Nacalculatie

Iedereen kent het nut van het maken van een nacalculatie. Echter is dit ook zo iets wat vaak onderaan de lijst van to-do’s staat. Dit doen we wel eens als we tijd hebben. Maar dat blijft dus liggen. Echter is het zeer belangrijk bij het maken van een offerte dat je weet wat jouw rendementen zijn. Zodat je kan bijschaven indien nodig.

Door het opbouwen van jouw offertes op een correcte manier is er een goed onderscheid in materiaal, materieel, werkuren en onderaanneming. Op deze manier is het achteraf ook eenvoudiger om dit te vergelijken met de werkelijkheid. Door het doordacht opmaken van jouw offertes, is de nacalculatie vaak snel gemaakt.

Betalingen klaarzetten

Om jou nog meer te ontlasten kunnen wij ook jouw betalingen al klaarzetten. Dat wil zeggen, dat je enkel nog eens moet nalezen en op verzenden klikken. Indien gewenst, is de volledige betalingen uitvoeren, geen probleem. 

Agenda beheren

Door dat wij ook jouw telefoonpermanentie over nemen, zullen er zo goed als zeker klanten met ons bellen voor een afspraak. Daarom beheren wij ook jouw agenda, zodat wij deze kunnen aanvullen naar jouw behoefte.

Werkplanningen voorbereiden

Ook zorgen wij ervoor dat jouw planning op punt staat. Zowel voor jou als voor jouw werknemers. Door onze ervaring in de bouwsector weten wij exact waar we op moeten inspelen en welke vragen er gesteld moeten worden aan de klant, om zo een goede werkplanning op te kunnen stellen.

Archivering van mailing

Je kent het wel, je opent jouw mailbox en daar staan per dag 40 mails op jou te wachten om te lezen. Maar nee, het zijn er 5 die je moet lezen en de andere proberen jouw aandacht af te leiden van hetgeen wat je echt moet doen. En van deze 5 zijn er misschien maar 2 dringend en de andere kunnen bijna onmiddellijk geklasseerd worden. Hoe geweldig zou het zijn dat jij jezelf alleen maar moet focussen op deze 2 mails i.p.v. die 40.

Het kan. De technologie staat tegenwoordig zo ver dat jij toegang kan verlenen aan ons om deze mailbox bij te houden. Hierdoor zorgen wij ervoor dat je enkel jouw energie moet steken in hetgeen wat echt belangrijk is. We zorgen ervoor dat er een mappenstructuur wordt opgezet zodat alle mails correct worden gearchiveerd en dat enkel het belangrijke voor jou zichtbaar blijft. Op deze manier zie je er zelf niet tegenaan om deze te behandelen zodat de berg niet te groot wordt.

Jouw klankbord

Je zit als ondernemer vaak met vragen of je denkt tijdens jouw werkzaamheden aan iets. Echter heb je zelf niet altijd de tijd om hier direct actie voor te ondernemen. Toch zou het soms goed zijn om snel te kunnen schakelen. Dan zijn wij er voor jou als klankbord. Leg jouw vraag bij ons neer en wij zoeken naar antwoorden. Wij hebben een heel team van mensen voor je klaarstaan, maar ook diverse klanten die misschien een antwoord kunnen bieden op jouw vragen. Tevens staan wij ook klaar om jouw interne organisatie mee te verzorgen en te verbeteren.

Wij staan voor positiviteit en zoeken maar wat graag mee naar oplossingen en nieuwe mogelijkheden. Door over jouw ideeën te praten kan er gewerkt worden aan een mooie toekomst en zo kunnen wij je helpen om jouw zaak mee naar een hoger niveau te tillen. 

Wat onze klanten zeggen ...

De woorden van onze klanten zijn echt goud waard. Ontdek hoe zij genieten van onze dienstverlening, terwijl zij focus kunnen leggen op hun vakmanschap en passie. 

start samenwerking

We achterhalen wat jouw behoeftes zijn en waarmee wij jou kunnen helpen. Er wordt een vrijblijvend basisontwerp gemaakt voor een mogelijke samenwerkingsovereenkomst met hierin duidelijke afspraken. Wij werken steeds naar een win-win situatie waarbij iedereen beter wordt.

Maandelijks worden de prestaties geëvalueerd en gefactureerd met een overzichtelijke detailberekening. De basis voor onze samenwerking is wederzijds vertrouwen. Een zeer belangrijke factor is confidentialiteit. Wij verzekeren jou een vertrouwelijke omgang met jouw gegevens.

Scroll to Top