Administratief bediende - dispatching
Als administratief bediende – dispatching heb je afwisselende taken bij verschillende ondernemingen in de Kempen. Je hoofdtaak bestaat uit het opnemen van de telefoon, het inplannen van bezoeken bij de klanten en het opstellen van de planning voor de werknemers. Ook bied je ondersteuning waar nodig in de algemene administratie en je zorgt ook mee voor de optimalisatie ervan. Zo til je ons en onze klanten mee naar de next level.
Jouw ervaring als administratief bediende zorgt mee voor een continue verbetering van onze dienstverleningen naar onze klanten. Ervaringen in de bouwsector zijn een pluspunt.
- Je hebt al enige ervaring als administratief bediende
- Je kan goed overweg met programma’s zoals Word & Excel
- Je leert graag en snel bij. Doordat we werken bij verschillende ondernemingen, zal je meerdere programma’s moeten leren gebruiken
- Je bent positief en flexibel
- Kennis van de bouwsector is een pluspunt
- Je gaat er altijd voluit voor en door je gevoel voor verantwoordelijkheid en je helpende attitude, hou je onze klanten tevreden
- Kennis van Frans is een pluspunt
- Je kan goed praten en bent stressbestendig aan de telefoon
- Een unieke kans om mee de basis te leggen van groeiende ondernemingen
- Een afwisselende job, zowel in taken als bij verschillende klanten
- Een zelfstandige werkomgeving met nodige ondersteuning
- Mogelijkheid tot persoonlijke en professionele groei
- Een positieve werkomgeving met huiselijke sfeer
- Goede verloning voor jouw prestaties
- Dag-uren en geen weekendwerk
- Voltijdse tewerkstelling
- Kilometervergoeding
- Je bent in het bezit van een rijbewijs B en een eigen auto
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands
Interesse?
Stuur jouw CV en motivatiebrief naar info@pro-bizz.be of neem persoonlijk contact op met Jo Van Ballaer (014/87.20.39). Wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op.