Administratief bediende
Als administratief bediende heb je afwisselende taken bij verschillende ondernemingen in de Kempen. Je biedt ondersteuning waar nodig en je zorgt mee voor de optimalisatie van de administratie. Zo til je ons en onze klanten mee naar de next level.
Jouw ervaring als administratief bediende zorgt mee voor een continue verbetering van onze dienstverleningen naar onze klanten. Ervaringen in de bouwsector zijn een pluspunt.
jouw taken
- Telefoon aannemen, een boodschap doorgeven of noteren
- Gegevens verwerken
- Documenten sorteren, klasseren en archiveren
- Klanten onthalen
- Mailing
- Opmaken en verwerken van offertes en facturatie
- Agendabeheer
profiel
- Je hebt al enige ervaring als administratief bediende
- Je kan goed overweg met programma's zoals Word & Excel
- Je leert graag en snel bij. Doordat we werken bij verschillende ondernemingen, zal je meerdere programma's moeten leren gebruiken.
- Je bent positief en flexibel
- Je gaat altijd voluit voor en door je gevoel voor verantwoordelijkheid en je helpende attitude, hou je onze klanten tevreden
- Kennis van Frans is een pluspunt, maar geen must
- Boekhoudkundige kennis is eveneens een pluspunt
wij bieden jou
- Een unieke kans om mee de basis te leggen van groeiende ondernemingen
- Een afwisselende job, zowel in taken als bij verschillende klanten
- Een zelfstandige werkomgeving met nodige ondersteuning
- Mogelijkheid tot persoonlijke en professionele groei
- Een positieve werkomgeving met huiselijke sfeer
- Goede verloning voor jouw prestaties
- Dag-uren en geen weekendwerk
- Voltijdse of deeltijdse tewerkstelling, dit valt te overleggen
- Kilometervergoeding
vereisten
- Je bent in het bezit van een rijbewijs B en een eigen auto
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands
Interesse?
Stuur jouw CV en motivatiebrief naar info@pro-bizz.be of neem persoonlijk contact op met Jo Van Ballaer (014/87.20.39). Wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op.